Veelgestelde vragen

Abonnementen

Waar vind ik de algemene voorwaarden voor abonnementen?

Klik hier om onze algemene voorwaarden te raadplegen.

Hoe kan ik mij abonneren?

Klik op de knop hieronder om een promotie, en de voorwaarden ervan, via onze website in te kijken en eventueel in te schrijven.

ontdek ons aanbod

Je kunt je ook telefonisch abonneren op het nummer 02 542 33 37 ( maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Waar vind ik mijn aansluitingsnummer?

Je aansluitingsnummer vind je terug op de lidmaatschapskaart of op het etiket van verzending boven je naam. Tevens vind je je aansluitingsnummer terug op elke briefwisseling, eveneens boven je naam.

Kan ik mij enkel en alleen abonneren op de diensten?

Wij bieden geen abonnement aan op de diensten alleen en dit wegens fiscale redenen. Wij genieten van een vermindering van BTW op de magazines en dit is niet toepasselijk voor “een dienst” Hierdoor betaal je een abonnementsbijdrage voor de magazines en zijn de diensten (toegang tot de website en de advieslijnen) gratis voor onze abonnees.

Welke betalingswijzen zijn er mogelijk ?

$$company$$ hanteert twee betalingswijzen.

Je kunt maandelijks betalen via domiciliëring van je bankrekening. De betalingswijze wordt je automatisch voorgesteld bij de inschrijving op onze promotie.

Je kunt ook opteren voor een jaarabonnement. In dat geval sturen wij je na de inschrijving een overschrijvingsformulier op. Voor jaarabonnementen hebben wij geen promotie.

Kan de datum van afhouding gewijzigd worden ?

Maandelijkse afhoudingen worden via een geïnformatiseerd systeem binnen de 5 eerste werkdagen van de maand afgehouden. Dit is voor alle leden van toepassing en een wijziging is niet mogelijk. Bij een eventuele weigering wordt de bijdrage automatisch opnieuw aangeboden rond de 15de werkdag van diezelfde maand.

Wanneer krijg ik de magazines toegestuurd ?

Je ontvangt onze magazines bij het begin van elke maand.

  • $$company$$ verschijnt maandelijks. Er zijn 11 nummers per jaar.(1 magazine voor juli-augustus.)
  • Budget & Recht en $$company$$ gezond verschijnen afwisselend om de twee maanden.
  • $$company$$ invest verschijnt wekelijks en ontvang je op woendag. Daarnaast ontvang je ook een maandnummer, eveneens inbegrepen in het $$company$$ invest abonnement.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door ons te bellen op 02 892 37 00 of ons contactformulier in te vullen.

Levering

Hoe kan ik een leveringsprobleem melden?

Je kunt dit doen via ons contactformulier.

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze dienst abonnementen en bestellingen op het nummer 02 542 32 00 ( maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Ik ben net ingeschreven. Wanneer ontvang ik mijn eerste magazines ?

Je ontvangt je eerste tijdschriften binnen twee weken na de verwerking van je aanvraag.

Kan ik mijn magazines tijdelijk op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt je magazines tijdelijk op een ander adres laten toekomen. Je kunt ons dit adres en de periode waarin de verzending moet gebeuren melden via ons contactformulier .

Neem telefonisch contact op met onze dienst abonnementen en bestellingen op het nummer 02 542 32 00 (maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Hoe kan ik mijn nieuw adres doorgeven?

Je kunt je adres wijzigen via je account .

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze dienst abonnementen en bestellingen op het nummer 02 542 32 00 (maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Kunnen de magazines naar het buitenland verstuurd worden ?

De magazines kunnen, bij betaling via domiciliëring, zonder extra kosten naar het buitenland verstuurd worden.
Hoe je het adres kan doorgeven vind je terug bij "Hoe kan ik mijn nieuw adres doorgeven".

Ik heb interesse in een bepaald artikel, hoe kan ik dit als niet-lid bekomen ?

Je kunt het magazine bestellen waarin het artikel verschenen is. (dit enkel voor publicaties van de laatste 3 jaar)
Je ontvangt je magazine binnen de 10 werkdagen na datum van aanvraag.

Je kunt dit doen via ons contactformulier .

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze dienst abonnementen en bestellingen op het nummer 02 542 3200 ( maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

 

Digitale tijdschriften

Hoe kan ik mijn tijdschriften ook digitaal lezen op mijn tablet?

Je kunt onze tijdschriften ook in een aangepaste digitale lay-out lezen op tablet of smartphone (iOS of Android). Voor abonnees is dat volledig gratis. Het volstaat om onze app te downloaden uit de App Store of de Google Play Store en je aan te melden met de gebruikersnaam (je e-mailadres) en het wachtwoord waarmee je ook inlogt op onze website. Meer uitleg vind je hier.

Hoe kan ik mij aanmelden voor mijn digitale tijdschriften?

Om als abonnee je digitale tijdschriften gratis te kunnen lezen op je iPad of Android tablet dien je je eerst aan te melden via de account-knop in de applicatie met de gebruikersnaam (je e-mailadres) en het wachtwoord waarmee je ook inlogt op onze website. Ben je nog niet geregistreerd op onze website of geregistreerd met je Facebook of Twitter account, dan moet je eerst nog een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken. Hoe je dat doet, lees je hier.

Website/Apps

Hoe en waar kan ik mij registreren?

Klik hier om je registratie in te vullen.
Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvang je een e-mail met de bevestiging. Via de link in deze mail kun je de toegang tot onze website activeren.

Ik ben al geregistreerd maar aanmelden lukt niet

Controleer of je de juiste combinatie van (geregistreerd) e-mailadres/gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt.
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je dit opnieuw instellen.
Als je je e-mail of gebruikersnaam niet meer weet, kun je dit opnieuw opvragen.

Wat is het verschil tussen registreren en aanmelden?

Registreren als abonnee doe je éénmalig. Je maakt hierbij een gebruikersnaam aan (je e-mailadres), en een wachtwoord zodat je toegang kunt krijgen tot de rubrieken die voorbehouden zijn voor abonnees.
Aanmelden dien je te doen telkens je onze website wilt bezoeken als abonnee. Indien je bij het aanmelden “onthoud mij op de site” aanvinkt zal je bij een volgend bezoek vanop dezelfde pc of laptop automatisch aangemeld zijn.

Hoe kan ik mij aan-/afmelden voor een nieuwsbrief?

Je kunt je inschrijven op de nieuwsbrief via het daartoe voorzien veld op onze startpagina.
Dit veld vind je onderaan rechts terug en ziet er als volgt uit:

Je kunt zich uitschrijven op de nieuwsbrief via de daartoe voorziene link helemaal onderaan elke nieuwsbrief, nl. “Deze nieuwsbrief opzeggen”

Gratis gidsen

Hoe en waar kan ik een gratis praktische gids bestellen?

Je kunt maandelijks een gratis gids online bestellen of telefonisch op 02 290 34 86 met de maandcode die je terugvindt op de voucher in het magazine Test Aankoop alsook de code van de gids en uw abonneenummer. of via de Post door verzending van de gidscheque naar ons adres: Hollandstraat 13 - 1060 BRUSSEL

Je betaalt enkel de verzendingskosten: € 1,95.
Als je betaalt via maandelijkse domiciliëring, worden de verzendingskosten automatisch van je bankrekening gedebiteerd, betaal je jaarlijks, dan ontvang je met de zending een overschrijvingsformulier.

Wanneer ontvang ik mijn gratis gids?

Je ontvangt de gratis gids ongeveer 5 weken na bestelling

Waarom heb ik geen recht op een gratis praktische gids?

Het voordeel van de maandelijkse gratis gids is voorbehouden voor abonnees op het magazine Test-Aankoop.

Hoe en waar kan ik een praktische gids bestellen als niet-abonnee?

Als niet-abonnee kunt je ook praktische gidsen bestellen mits betaling van € 16,90 per bestelde gids.

Je ontvangt je gids samen met een overschrijvingsformulier ter betaling.

Je kunt deze gids online bestellen: www.testaankoop.be/praktischegidsen

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze dienst abonnementen en bestellingen op het nummer  02 542 32 00 ( maandag tot donderdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Waar vind ik een volledig overzicht van de gidsen ?

Maandelijks worden er in het magazine Test Aankoop een aantal gidsen in de kijker gezet; maar je kunt een keuze maken uit het volledige aanbod dat je terug vindt in onze catalogus: www.testaankoop.be/praktischegidsen

Welkomstgeschenken

Hulp nodig met het gebruik van je welkomstgeschenk?

Je kunt telefonisch contact opnemen met het nummer 02 542 32 00 (maandag tot donderdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Wat is de leveringstermijn van het welkomstgeschenk?

Het welkomstgeschenk wordt verstuurd binnen de 6 weken na ontvangst van de eerste betaling.
De eerste betaling wordt automatisch aangeboden bij je bank via het systeem van domiciliëring.

Voor meer inlichtingen kun je terecht op het nummer 02 542 32 00 (maandag tot donderdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

 

Mijn welkomstgeschenk is defect, wat kan ik doen?

U kunt dit melden via het contactformulier door hier te klikken.

Of u kunt telefonisch contact opnemen met het nummer  02/542.32.00 ( maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)

Wat gebeurt er met het geschenk bij afwezigheid bij levering ?

Bij afwezigheid laat bPost een bericht na en kun je het pakket afhalen op het plaatselijk postkantoor. Het pakket blijft daar 14 dagen ter beschikking. Na deze periode wordt het pakket terug naar Test Aankoop gestuurd.

Contact

Wat zijn de contactgegevens van Test Aankoop?

TEST-AANKOOP, Hollandstraat 13 - 1060 BRUSSEL

Onze openingsuren:
Maandag tot donderdag : 9u tot 12u30 / 13u tot 17u; vrijdag tot 16u)


Hoe kan ik contact opnemen met een specifieke dienst?

Je kunt telefonisch, via mail, brief of fax contact opnemen.

Op onze website krijg je een overzicht van de desbetreffende diensten, hun openingsuren en rechtstreekse nummers:  www.test-aankoop.be/contact

Kan ik als niet lid iets meedelen, een klacht neerleggen,…?

Je kunt ons alles melden, een klacht formuleren of een getuigenis plaatsen via de website : www.test-aankoop.be/contact  of schriftelijk op het adres : TEST AANKOOP, Hollandstraat 13 - 1060 BRUSSEL